Hema Compact Blusher

DSC01284
De Hema compact blusher van de hema , mooi prijsje met zelfs een klein schattig kwastje erin!
Met mijn huidskleur ( ik ben best donker ) heb ik vaak heel veel moeite met een goede blush/foundation en noem maar op uit te zoeken meestal is de cosmetica van de Nederlandse winkels vaak heel doelgericht op blanke mensen, wat ik best jammer vind donkere mensen hebben niet veel make up nodig maar het geeft soms net wat meer uitstraling als je een beetje foundation en blush op hebt ( mijn mening).
Ik vind het dan ook heel moeilijk om een mooie blush te zoeken bij mijn huid! Ik kocht dus deze blush van de Hema om het even uit te proberen.
DSC01285
De blush komt in een zwart doosje met een doorzichtig raampje waardoor je de blush goed kunt zien , daaronder zit het kwastje.
Ik ben niet tevreden over het kwastje omdat het redelijk harde haartjes heeft waardoor je de blush niet mooi genoeg kunt aanbrengen , en ik bedoel mooie make-up begint met een goede basis en een goede kwast.
De blush heeft een natuurlijke mooie roze kleur met aardig wat glitters erdoorheen,de glitters zie je nauwelijks als je de blush goed vervaagt en is dus ook niet heel duidelijk aanwezig!
Voor mij werkt deze blush eerlijk gezegt niet en ook niet voor mijn huidskleur.
DSC01296
Voor de lichte huid zou ik hem wel aanraden,maar zelf zou ik het kwastje niet gebruiken het geeft gewoon geen mooi resultaat.
DSC01304
Je kunt de blush goed blenden, als je de blush aanbrengt neigt het wat te verkruimelen als je eroverheen gaat met je kwast komt de poeder aardig los.
Achterop de blush staat dat de blush voorzien is van Vitamine A,C,D maar ik vind dit niets toevoegen.

Hema Compact Blusher : 3,99
Verkrijgbaar bij : alle Hema filialen

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Ik gebruik deze ook! Heel fijn! With love ♥ S

    Beantwoorden
  2. Wat een flutkwastje zit erbij XD Dat kleurtje zou mij wel staan denk ik. Maar dan wel met een goeie blushkwast zodat het goed aan te brengen is.

    Beantwoorden
  3. De kwasten die met een make-up product komen, zijn meestal heel vaag.
    Precies hetzelfde heb ik met mijn les beiges.

    Beantwoorden

Geef een reactie

