Een super zoete winter

DSC01236 (2)
Het is winter, en je kent het wel velletjes droge lippen verschrikkelijk!
Ik heb twee lipproducten die super zoet ruiken & fijn zijn ik hou van zoete geuren het prikkelt mijn zintuigen, ookal ben ik niet zo een fan van lippenbalsems deze Strawberry lip balm is nu mijn enige lippenbalm waar ik echt tevreden over ben, op de labello en andere lippenbalsems ben ik heel snel uitgekeken.
DSC01217

DSC01182

Rosebud Strawberry Lip balm : €10,95

Deze lippenbalsem van Rosebud  ruikt zoet en naar aardbeien,word helemaal blij van die geur het smeert heel fijn en zacht, (pas op dat je deze lipbalsem van Rosebud niet bewaard op warme plekken het kan dan smelten)

Daarbij gebruik ik nu sinds kort ook de Bubbelgum Lipscrub van Lush  het is ook super zoet het lijkt een beetje op een suikerpin maar dan nat.

DSC01198
Fans van de Snow Fairy dit is een aanrader & ruikt bijna hetzelfde!!

De lipscrub scrubt niet te ruw op de lippen en is dus fijn voor gebruik.
Je kunt deze scrub simpelweg aanbrengen en insmeren in een ronde beweging , daarna kun je het van je lippen af likken  of schoon te vegen.

Wel moet ik zeggen dat dit potje voor onderweg niet echt super makkelijk is, een potje is nou eenmaal  niet zo handig voor onderweg.

Lush Bubblegum Lipsrcub €9,65
DSC01195
Ingrediënten :

Basterd suiker (Castor Sugar), Jojoba olie, biologisch (Simmondsia chinensis), Methyl iononen (Methyl Ionone), Smaakstof (Flavour), Kleurstof 45410 (Colour 45410), Kleurstof 45380 (Colour 45380).

PicMonkey Collage

Bubbelgum lippenscrub : http://www.lush.nl/

Rosebud Strawberry lip balm: http://shop.misslipgloss.nl/

Wat zijn jou favorieten lipproducten ?

Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Oum Ilyas

     /  30 juli 2014

    Het klinkt mss grappig 🙂 maar ik gebruik wel graag Lipsmackers, superleuk al die verschillende smaakjes en ze hydrateren ook best wel goed vind ik.

    Beantwoorden

Geef een reactie

