Dior Addict gloss vs Roses Ultimes de Chanel lipgloss

DSC01095
Ik ben gek op lipgloss, vooral hele lichroze lipgloss staat mij goed, ik heb dus nu ook twee varianten van lipgloss de Lèvres Scintillantes van Chanel & de Dior Addict gloss.DSC01119
Rose Dilemma 144
foto (1)
Dior Addict Gloss 553 Princess

Klinkt allemaal heel zoet en lief , daar houd ik ook wel van het mag wel wat hebben het is een vs artikel en ik moet zeggen dat ik liever de Dior Addict gloss heb omdat de uitstraling mooier is voor mijn gevoel dan de Lèvres Scintillantes Chanel lipgloss, puur het feit dat het er wat mooier uitziet en het ook heel fijn smeert omdat het een echt kwastje is vergeleken met de chanel lipgloss maar ook heeft de lipgloss van chanel iets dat me aantrekt .. hmm moeilijk.
PicMonkey Collage
Als ik zo kijk naar de twee kies ik toch voor de Dior addict Gloss Princess echt alleen puur voor het smeren voor mij heeft het werkelijk qua inhoud geen verschil wel het uiterlijk ,en het kwastje van de Dior lipgloss hebben mijn voorkeur het oog wil natuurlijk ook wat .
DSC01112
Super tevreden over de kleur & ik hou van dus van roze princessen lippen,Mijn twee aanraders.

Dior Addict gloss : €€29,50
Chanel Lèvres Scintillantes :€ 26,50

Vekrijgbaar bij de parfumerie winkels.

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. Als je deze twee vergelijkt met goedkopere merken, merk je dan kwaliteitsverschil?

    Beantwoorden
    • Wat bedoel je schat?

      Beantwoorden
      • Dior en Chanel hebben een flink prijskaartje voor lipglossjes. Ik vraag me af of ze dan ook fijner of beter van kwaliteit zijn dan budgetmerken.
        Ik heb zelf van het merk MAC lipgloss liggen die blijft bijvoorbeeld veel langer zitten dan Catrice ofzo.

      • Heb tot nu toe alleen deze twee vergeleken , moet nog beginnen aan Mac catrice en ga zo maar verder haha! Xx

      • MAC is verslavend ❤

      • Haha kan niet wachten om er me eerste aankopen te doen! Ze hebben ook hele mooie blushes daarzo!!

      • Klopt! Ik heb hier van alles liggen van MAC hihi. Sinds ik dat merk heb ‘ontdekt’ ben ik rustig aan het verzamelen geslagen. De kwaliteit is zo goed dat het gewoon niet op gaat hier :$

      • Haha wauw sounds good my lady! Moet maar eens een keer langs Mac gaan!!

      • Doen in sha Allah hihi. Ben benieuwd wat je van MAC vindt!

      • Zal je zeker laten weten lieverd in shaa Allah XXjes

Geef een reactie

