Rituals Massage from Heaven

DSC01020
Een van mijn nieuwe bodylotions is de Massage from heaven bodylotion Ginkgo Bilboba & Frangipani.
Ben zeer verbaasd over het mooie uiterlijk ,toen ik even in de winkel van rituals was moest ik deze nemen ik ben namelijk gek op pompjes en de geur is zalig & niet teveel aanwezig wat mijn voorkeur heeft.

De bodylotion laat je huid heerlijk zacht aanvoelen , ik kan de geur niet echt beschrijven maar het ruikt heel lekker ik kan er ook niet echt een seizoensgeur van maken, maar het ruikt heerlijk fris & word snel en makkelijk in de huid opgenomen je handen blijven dus niet te lang vettig .
Ook wanneer ik de ingrediënten lees zegt het me niet zoveel,de bodylotion geeft mijn huid iniedergeval een zijdezacht gevoel .
DSC01023
Dit is een fles van 250 Ml, ik heb het gekocht in de sale en heb er 8,75 voor betaald de normale prijs is : 12,50
Ze zijn nog in de sale dus als je deze bodylotion aan wil schaffen kan dat nog ik zou er ook 12,50 voor betalen omdat ik het een goed product vind die je huid heerlijk zacht laat aanvoelen & niet te vet aanvoelt.
DSC01045

Rituals massage from Heaven bodylotion : http://eu.rituals.com/nl-nl/bodylotion-bodycreme/massage-from-heaven-8203.html#

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Oum Ilyas

     /  30 juli 2014

    Vind de geuren van Rituals producten ook heerlijk meestal

    Beantwoorden

Geef een reactie

