Uit mijn Glossybox : Miners colour quilt soft powder blush.

DSC00955
Een paar maanden geleden was ik abbonee van de glossybox die ik onlangs heb opgezegt, dit was een van de producten die ik er mooi uit vond zien en een merk waar ik nog nooit eerder van had gehoort : de Miners coulour quilt soft powder blush .
Een hele warme zachte blush met vier verschillende tinten.
DSC00954
De blush heeft een simpele maar toch mooie plastic verpakking met een doorzichtig groot ‘venster’ waardoor je de blushes goed kunt zien.
DSC00975
Zoals jullie kunnen zien zijn het vier verschillende tinten van iets lichter naar iets donkerder geen glitters maar een mooie shimmery gloed over de blush heen, ook kan je de blush gebruiken als een oogschaduw & of kan je de blush gebruiken door elke keer maar een kleur aan te brengen op je huid of toch maar alle vier te mengen, het is dus heel gevarieerd.
DSC00963
Heb gepobeerd de blush te swatchen , ik vind de kleuren prachtig & het zou fantasich staan als een mooie ooglook.
DSC00992
Ik ben erg tevreden over deze blush , en het is erg veelzijdig dus je kunt er goed mee spelen makkelijk om mee te nemen te gebruiken als blush & oogschaduw
zover ik weet is deze blush niet verkrijgbaar in nederland.
Miners cosmetics heeft wel een eigen site : http://www.minerscosmetics.co.uk
Prijs is 5,95 volgens de glossybox mooi prijsje dus!

Wist je dat dit een van de favo blush is van : Mascha (Beautygloss)

Een reactie plaatsen

Geef een reactie

