Essence express Dry drops review

DSC00914
Essence express Dry drops

Heerlijk je nagels lakken , maar vaak hebben we haast hebben we geen geduld en willen we eingelijk zo snel mogelijk klaar zijn.
Deze sneldrogende topcoats zijn sinds een paar jaar echt in.
Essence zegt dat deze dry drops binnen 60 seconde droog zijn dat is niet waar maar ik kan je wel verzekeren dat het wel veel sneller droog is dan zonder bij mij duurde het 80 seconde tot 100.
Het is een lowbudget product & een van de nieuwe collecties van essence.
DSC00902
De sneldrogende topcoats zijn nog niet heel bekend bij mij maar ik ben super tevreden over essence, het is heel dun & waterig substantie maar het voelt als een olie op je nagels & voelt mischien een beetje gek maar dat is juist goed voor de nagels .
Nadat de nagelak droog is raad ik aan even je handen te wassen!
Een paar druppels 1/2 zijn genoeg om je nagels te laten drogen, ik ben super tevreden & kan niet meer zonder geweldig spul.
DSC00906
Let er trouwens wel op dat dit product de houdbaarheid van je nagellak niet verlengt , Daarom is het ook aan te raden om over je nagellak eerst een gewone topcoat aan te brengen om te zorgen dat je nagellak lang blijft zitten.
Ik raad hem jullie zeker aan & zeker de nagelak liefhebbers.
DSC00895
Essence Express Dry Drops kosten €1,99

Verkrijbaar : Kruidvat met een extra essence – schap.

Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Het werkt echt! Ik vind het super handy! With love ♥ S.

    Beantwoorden
  2. Oh wat grappig. Ik wist niet dat je zelfs zoiets had.

    Beantwoorden

Geef een reactie

