Review Hema foundation kwast.

Wist je dat de hema haar beauty producten zelf maakt?
vandaag schrijf ik een review over de Hema foundation kwast
DSC00872
Zelf ben ik nooit super bekend geweest met welke kwast dan ook maar ik wilde het heel graag proberen ik vond de hema kwast dan ook wel het proberen waard , ik breng hiermee mijn bb cream & foundation aan. Deze kwast ziet er niet goedkoop uit en heeft een mooie elegante uitstraling.
DSC00876
Ik durf met een kleine zekerheid te zeggen dat oogschaduwkwast en foundationkwast van synthetische haren zijn gemaakt, maar bij de poederkwast van de hema kan ik het niet met zekerheid zeggen.
Hema heeft de kwasten (foundation,oogschaduw,poederkwasten) toch wel aardig onder handen genomen want ze zijn niet meer zo hard als hoe ze eerst waren (foundation kwast & poederkwast) mijn complimenten.
het is een zeer fijne kwast om mee te werken & aan te brengen alleen moet ik zeggen dat het best veel foundation opneemt
DSC00886
Voor dat ik de foundation aanbreng.
DSC00888
Nadat ik de foundation aan breng.
Er gaat wel een beetje foundation veloren maar niet gek veel voor een low – budget vind ik hem perfect mooi design en het smeert heel fijn je gezicht in.
Dus deze zit in mijn “meest gebruikt” bakje.
DSC00882

Foundation brush/kwast: € 3,10
Eyeshadow applicator & sponge: € 2,60
Powder brush: € 4,00

Een reactie plaatsen

Geef een reactie

