Review Tommy Hilfiger Eau de parfum + bonus

20140112-112849.jpg
Heerlijk, eindelijk een nieuwe parfum ik was gisteren in de douglas aan het snuffelen toen ik dit schattige leuke flesje zag staan mijn ogen werden direct verliefd op het flesje ik liep snel naar mijn man en zei ik wil deze hebben tot ik dacht oeps ik heb nog niet eens geroken haha ! Hilarisch. Parfum willen hebben die je niet eens hebt geroken -schaam- ik ging terug en spoot een flinke vlaag van parfum op mijn strookje papier , en een lekkere geursensatie en aroma van peren & licht framboos, gemixt met kaneel en vleugje bessen en muskus kruiden.
Goede neus heb ik he? haha nee sorry dit is wat er beschreven staat op de site van http://www.douglas.nl.
Maar de framboos & peer zijn goed te ruiken ook de kaneel is goed te ruiken.

20140112-113816.jpg
Toen ik het wou kopen kwam de verkoopster naar me toegesneld om te zeggen dat ik de body wash er gratis bij kan krijgen! Nou daar zei ik geen nee tegen, de geuren van de body wash zijn soort gelijk aan de parfum.

20140112-113501.jpg
super leuke glow in de dark dop ,de douchegel is heerlijk en ruikt geweldig iets sterker dan de parfum.
De parfum vervliegt wat sneller dus moet je wat meer spuiten ,sommige parfums zijn heel sterk en dan heb je maar 1 spuit nodig, maar bij deze toch 3/4 keer , ik denk dat het zo een 2 uur blijft zitten wel teleurstellend, maar ik gebruik niet heel veel parfum alhoewel ik het heerlijk vind vandaar ook het kleine flesje ” 30 ml ” ik gebruik het alleen op feestjes of binnen,dus dit is prima voor mij.

20140112-114743.jpg
Super leuk strikje zacht geurtje & mooi flesje . Ik ben super tevreden!

Eau de Parfum Pear blossom: 30 ml €30,00
Eau de parfum Pear blossom: 50 ml € 49,00
Tommy hilfiger Pear blossom : 100 ml € 9,95

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Ik heb vaak gehoord dat het een lekker geurtje is. Misschien gauw maar is proberen.

    Beantwoorden
  2. Oum Ilyas

     /  30 juli 2014

    Zo’n schattig flesje, en de geur klinkt ook goed, maar wel jammer dat ie zo snel vervliegt blijkbaar. Als het een eau de parfum is vind ik het toch belangrijk dat je er wat langer mee kan doen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

