8 maanden Cupcake

20140111-135514.jpg

Hey lieve lezers vandaag heb ik een leuke mededeling Feerozah mijn dochter is vandaag alweer 8 maanden jong 11-05-13 de dag dat Feerozah ter wereld kwam & vandaag is het 11-01-14 wat gaat de tijd snel , en ook ik moet eraan geloven dat ze steeds ouder word.
Maar ik geniet van elke seconde dat ik bij haar mag zijn, ik bedacht me ook dat ze nogal “veeeel” van eten houd maakt niet uit wat!
Af en toe laat ik haar dan ook veel proeven en vandaag heb ik voor haar Naja eingelijk voor mezelf een 8 maanden cupcake(s) gemaakt , en haar er een lekker stukje van gegeven.

Warning: Let niet op mijn bakkunsten ik ben zo te zien niet een topper in een goede botercreme spuiten & maken haha dus let niet op de stukjes die in de boter zitten -bloos- maar ik heb het geprobeerd & het smaakte overheerlijk.

20140111-140414.jpg
Gelukkig heb ik nog een goede foto gemaakt haha want Feerozah wist er wel raad mee!

20140111-140521.jpg
Lekker met haar handjes in haar Cupcake wat is dat toch genieten zo een klein kruimeltje haha .

20140111-140627.jpg
After, hierna heeft ze een groot stukje cupcake gekregen (zonder decoratie) en een lekkere lik botercreme , en ze genoot!!

Love ,

Oum Fee

Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Oum Ilyas

     /  30 juli 2014

    Maa shaa Allah ❤

    Beantwoorden

Geef een reactie

