Baby wishlist Feerozah

Ken je dat dat gevoel dat je alles wil kopen voor je kind ? Nou ik wel ik wil zoveel voor mijn dochter hebben dat ik soms denk dat het beetje absurd word ik bedoel een paar “Ralph lauren” slabbetjes die na een lekker hapje sperziebonen weer vies is wie heeft er nou echt veel plezier van ? Mama of de baby .. Maar ik moet toegeven een mooi jurkje van Tommy hilfiger moet kunnen ookal zijn de prijzen absoluut niet betaalbaar.
Hier mijn #5 Wishlist Feerozah

20140110-173436.jpg

20140110-173616.jpg
#1 op de wishlist:

Mini luiertas
Gespot bij: ik en ik
Prijs: 22,95

Categorie :Accessoires
Ik wil deze heel graag omdat ik al lange tijd geen luiertas meer gebruik hij is van koeka en je hebt hem in verschillende kleuren i’m in love lady’s !

20140110-174218.jpg
#2 op mijn wishlist:

Gespot bij: Smallable
Prijs:42,00
Categorie: Baby kleertjes
Super schattige baby slofjes voor de winter ! Echt heel leuk & vlot slofje & zou hem graag aanschaffen wie weet ^^.

20140110-174532.jpg
#3 op mijn wishlist: 

Zit ik net te klagen over dat ik klaar ben met luiertassen zie ik deze peperdure cute luiertas ! I want.
EXCLUSIVE Petunia Pickle Bottom Society Satchel Chocolate Cherry Cake
Gespot bij:Klein & Fijn
Prijs: €179,95. ( woow)
Categorie: verzorging

20140110-175032.jpg
#4 op mijn wishlist:

Opbergdoosje billendoekjes.
Heel lief en leuke print op het doosje! Super leuk ! Zeker een nummer 4 van mijn wishlist voor Feerozah.
Gespot bij: Laurette
Prijs: 14,00
Categorie:Accessoires

20140110-175532.jpg
#5 op mijn wishlist:

Koeka babydeken
Ik hou van roze dus dit is een super deken voor mijn kleine Feerozah.
Gespot bij: Bijenkorf
Prijs: 79,95
Categorie: Verzorging
Een stijlvolle roze babydeken van Koeka love it .

Wat zijn jou #5 baby musthaves?

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Oh zo heerlijk van die wishlists. Lekker wegdromen. De romper met de flamingo’s vind ik echt leuk en de billendoekjesboxen. Dit is mijn wishlist voor mijn dochtertje.

    #1 Minnie Mouse oorbelletjes, lang stonden de Tinkerbell oorbellen ook op mijn wishlist maar deze zijn deze week bezorgd, joepie. Ik laat beide even zien.

    http://www.twiceasnice.be/index.cfm?fuseaction=eshop&id_webgroep=24&page=2&order=2&id_juweel=51488

    en

    #2 Een leuk dekbedovertrek, ik kan nog niet kiezen maar gezien de prijs wordt het waarschijnlijk de Bambi versie. Het dekbedovertrek van Dwell company heb ik al als babydeken.

    of

    http://nl.neckermann.com/daydream-kinderdekbedovertrek-bambi-p449737

    #3 Alleen om neer te zetten in haar kamertje, omdat ik Bambi zo schattig vind.

    http://www.douglas.nl/douglas/Geuren-Damesgeuren-Geuren-Bambi-Let%27s-Dream_productbrand_3000048154.html

    #4 Roze ballerina’s. Ze heeft al te veel schoenen, maar wat zijn ze schattig.

    http://www.zara.com/nl/nl/kinderen/baby-meisje/schoenen/su%C3%A8de-ballerina-c541003p1296045.html

    #5 Deze jas zag ik laatst in het echie en hij was nog mooier dan op de foto, maar ik vrees erg kostbaar.

    http://www.coccinelle.nl/nl/babykleding/meisjes/jassen-jacks/gucci-jas-jack-256661xb681s13/C97_A30922/ski/250

    Beantwoorden
    • Wauw wat super je reactie!! Lekker he wegdromen stiekem hopen we het te krijgen en dan langzamerhand vult het lijstje van de “wishlist” zich weer aan haha we always want more & more & more haha Super bedankt voor je reactie xxxx

      Beantwoorden
  2. karima

     /  11 januari 2014

    Super leuke blog ga zo door!

    Beantwoorden
  3. Ik vind alle producten van Lodger helemaal geweldig. Die zou ik allemaal wel willen hebben haha.

    Beantwoorden
  4. Ik vind alle producten van Lodger helemaal geweldig. Die zou ik allemaal wel willen hebben!

    Beantwoorden
  5. Oum Ilyas

     /  30 juli 2014

    Prachtig, je nr. 3, maar ooooh zo duur hé. En die opbergdoosjes zijn supercute, plus de prijs valt nog mee!

    Beantwoorden

Geef een reactie

