Mijn meest gedragen tag

20140109-125345.jpg
De ‘Most Worn tag’ Afgelopen week kwam ik hem opeens weer tegen in YouTube video’s. Ik besloot zelf ook mijn kleding -en make-upkast in te duiken en de most worn producten en kledingstukken van de afgelopen tijd eruit te halen. Wat is mijn meest gedragen kledingstuk/oogproduct/tas?

20140109-125825.jpg

Mijn meest gedragen nagellak
Ik draag veel lichte tintjes zoals lichtbruin, roze, maar deze Bordeaux , aubergine rode nagellak is helemaal mijn ding! Hij staat ook super goed bij mijn huidskleur ,en is daarom ook mijn meest gedragen nagelak.

20140109-130239.jpg
Mijn meest gedragen tas
Ja ik weet het super saai, en simpel maar Hey ik heb een dochter en ik gebruik deze tas als een eigen tas/ luiertas ben mijn grijze luiertas al gauw zat geraakt, en ben helemaal blij met deze tas 19,95 bij de h&m, er past genoeg in en ben er super blij mee.

20140109-130646.jpg
Mijn meest gedragen sieraden
De eerste sieraden de donkerbruine met het hartje en de parel armband heb ik lang gedragen en van een goede vriendin van mij gekregen hij is misschien niet van echt goud of wat dan ook maar hij behoort alsnog toe tot “een van mijn favo armbandjes“samen met de parelarmband .
Mijn parelketting is eingelijk van mijn moeder ze droeg hem veel en omdat ik al lange tijd op mezelf woon en getrouwd ben draag ik deze ketting vaak ! Ik vind de sluiting super mooi en ben blij dat ik hem heb , het was namelijk mijn moeders favoriete en meest gedragen ketting! En nu de mijne.
20140109-130634.jpg
De twee ringen op het hartje heb ik gekregen van mijn man allebei draag ik ze ik heb geen trouwring dus ben zeer blij met deze twee ringen ! En draag ze echt elke dag!!

20140109-131723.jpg
Mijn meest gedragen oogschaduw
Ook gebruik ik nu al lange tijd , bijna een jaar of 2 mijn oogschaduw pallete van de h&m ik weet de prijs niet meer maar ik vind hem super handig en heb er niet veel geld voor betaald de tinten licht bruin donker bruin groen & grijs zijn mijn favorieten!

20140109-132051.jpg

Mijn meest gedragen Bodylotion
Deze sabon bodylotion heb ik gekregen van mijn man ! Hij ruikt super lekker en is eingelijk echt een zomergeur ik gebruik hem het meest van alle bodylotions en ben er ook super blij mee .

20140109-132324.jpg
Mijn meest gedragen kledingstuk
Dit jurkje van de primarkt die een paar van jullie misschien wel voorbij hebben zien komen op mijn Instagram, ik draag hem super vaak beetje te vaak eingelijk maar vind hem gewoon super mooi! En ben gek op jurkjes.

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. Mou.

     /  9 januari 2014

    Een hele leuke artikel is dit masha Allaah.. Leuke spulletjes en mooieee ringen.
    Over die tas gesproken……. Misschien kun je een nieuwe what’s in my bag artikel maken met de inhoud ervan? Lijkt me leuk!! Ga zo door liefie, mijn complimenten.. xxxx

    Beantwoorden
  2. Alisse

     /  9 januari 2014

    Leuk om te lezen! hou ervan om te kijken wat andere voor spullen hebben hihi(L)

    Beantwoorden
  3. -

     /  10 januari 2014

    Ik dacht dat je khimaar en hoofddoek droeg, haha.
    En mag ik vragen welke nationaliteit jij en je man hebben? X

    *leuk artikel en site btw!

    Beantwoorden

Geef een reactie

