Elie saab body lotion le parfum review

Hallo lieve lezers,
Vandaag doe ik een “kleine” review over mijn sample van Elie Saab .

 

20140107-122407.jpg

Ik heb al paar maanden een abonnement gehad op de Glossybox, alleen hebben wij deze opgezegd omdat ik de producten wat minder vind dan ik verwacht had.
Bijvoorbeeld de kersteditie was heel saai aangezien ik al deze producten al gehad heb , maar waar ik wel heel bijzonder tevreden over was & ben is de Elie Saab body lotion geparfumeert .

20140107-123427.jpg
Ik heb zelf een super kleine versie van 30 ml, het is verkrijgbaar bij de ici paris
de prijs is rond de 40-, voor 200 ml.

Productinformatie
Elie Saab Le Parfum body lotion heeft een luchtige, vloeibare textuur, die de huid hydrateert, verzacht en heerlijk parfumeert. Combineer de body lotion met Elie Saab Le Parfum Eau de Toilette of Eau de parfum voor een ultieme geursensatie.

Elie Saab Le Parfum is een houtige en bloemige geur met noten van sinaasappelbloem, jasmijn, zuivere patchoeli en akkoorden van cederhout en rozenhoning.

Bron : http://m.iciparisxl.nl/nl_NL/Merken/ELIE-SAAB/LE-PARFUM-BODY-LOTION-200ML/p546424-70LAqLsBMx8AAAE0_9JpYAFv#tab_extrainfo

Persoonlijke mening:
Persoonlijk vind ik hem heerlijk ruiken dit is ook het enige product van de Glossybox die ik zelf zou willen kopen omdat het een heerlijke geur heeft!
Zo ziet het eruit zonder dop

20140107-124024.jpg

20140107-124902.jpg
Ook moet toegeven dat ik zelf meer hou van een pompje omdat het toch vloeibaar is maar vind hem er wel mooi uit zien zo krijg je hem dan als je een van 200 ml aanschaft:

20140107-124300.jpg

verkrijgbaar bij onder andere:
http://www.douglas.nl
http://www.iciparis.nl

Hoop dat jullie wat gehad hebben aan mijn artikel!
Love,

Oum Fee

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Zainie1993

     /  7 januari 2014

    Keileuke artikel maa shaa Allaah, ook leuk dat je beschrijft hoe de geur ruikt dan kan iedereen meteen een beetje mee erover fantaseren.
    Leuke blog maa shaa Allaah, ga zo door het is superleuk, dat ik zelfs iedere dag een kijkje neem of je iets nieuws geplaatst hebt hihi.

    XxX

    Beantwoorden

Geef een reactie

