Pura Kiki design bottle

Lieve lezers & vooral de mama’s!

Hier heb ik mijn favo design musthave fles.

DSC00552

De Pura Kiki bottle (fles).

Mij ging het als eerst om het uiterlijk van de fles heel orgineel & het lijkt bijna op een thermosfles maar dat is het niet! het is gewoonweg een stalen fles met een super mooi kleurtje, maar toen ik ging lezen wat voor functies de fles nou eingelijk heeft was ik al helemaal verkocht, ik hou van dingen die je niet vaak of weinig ziet en ik onderscheid mijzelf graag van de rest .

Deze Pura Kiki fles heeft een inhoud van 325 ml, is 20 cm hoog en wordt geleverd inclusief een natuurlijke speen met medium uitstroom en een reisdop, beiden gemaakt van hoogwaardig siliconen. Pura Kiki flessen zijn gemaakt van hoogwaardig roestvrij staal #304, dezelfde kwaliteit als waarin al tientallen jaren melk wordt gepasteuriseerd. Hoogwaardig roestvrijstaal is vrij van BPA, PVC, Phthalaten en lood en heeft van nature een dichte structuur. Hierdoor is roestvrij staal vrij van bacteriën en zullen geen nare luchtjes en smaak ontstaan. Ook bestaat geen kans op lekkage van chemicaliën in de vloeistof zoals met plastic. Pura flessen kunnen niet splinteren of breken zoals glazen flessen.

Pura Kiki flessen beschermen moedermelk tegen blootstelling aan licht waardoor de afbraak van belangrijke proteïnen en nutriënten in moedermelk wordt tegengegaan. Onze natuurlijk beluchtende spenen imiteren borstvoeding door hun vorm en doorstroom. De speen met geïntegreerd beluchting-systeem maakt het mogelijk om constant door te drinken, minimaliseert lucht inname en voorkomt darmkrampjes.

Pura Kiki flessen groeien mee met jouw baby. De flessen zijn te gebruiken met spenen en tuiten en ook met afsluitdisk voor opslag van melk en snacks of om deze te veranderen in een drinkfles. Deze fles is ontwikkeld om samen te werken met spenen en tuiten van Pura maar ook met spenen en tuiten van andere merken.

Functioneel: de Pura flessen hebben een interne volume markering.

bron: http://www.bol.com/nl/p/pura-kiki-babyfles-325-ml-roze/9200000015370580/

Wat is de prijs?

Er zijn 2 soorten flessen van 325 ml & van 150 ml het verschil is dat die van 325 ml voor baby’s is van +6 maanden & de fles van 150 ml van 0/6 maanden, dus de zwangere dames kunnen deze fles ook aanschaffen .

  • Prijs van 325 ml :17,99 
  • Prijs van 150 ml :15,99.

DSC00560 DSC00555

De flessen zijn in verschillende kleuren , keus genoeg dus!

Mijn ervaringen met de pura kiki:

Ik vind het een fijne fles mijn dochter krijgt borstvoeding dus is een super ding een baby moet bij deze fles meer moeite doen om te zuigen aan de tuit omdat het een : silicone naturel vent nipple speen is, voor de moeders die liever een andere speen hebben kunnen het eventueel bijbestellen of een blauwe speen nemen je hebt namelijk deze en een met een blauw speen , verder ben ik heel tevreden over de fles hij is paar keer hard gevallen maar geen deuk te vinden dus het is niet zo dat het direct ingedeukt is na een harde val, het vullen van de fles met voeding is wel wat ingewikkelder je moet er iniedergeval meer moeite voor doen maar dat is niet super veel extra werk , mijn dochter valt er iniedergeval super mee in slaap & ik ben dus helemaal tevreden.

DSC00568

Verkooppunten :

  1. http://www.bol.com/nl/index.html
  2. http://www.puraflessen.nl/nl

Hoop dat jullie wat gehad hebben aan mijn artikel ,

love,

Oum Fee.

Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. OumAmin

     /  5 januari 2014

    Ik vind het een super fles. Hij is apart en je ziet hem niet vaak. Ik wil hem graag bestellen voor mijn zoon, maar die wil alleen de kersen speen van de Difrax. Dat is echt lastig, want de Difrax flessen zijn mooi maar zwaar waardeloos.

    Beantwoorden
  2. Geweldig! Dank je 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

