Muslin,Aden & Anais swaddles.

Asalaam alaykoum dames,

Het is alweer even geleden dat ik geblogd heb en dat komt omdat ik niet precies wist wat te plaatsen, in de tussentijd heb ik heel wat musthaves voor moeders en mommy’s to be gevonden die ik zelf gebruik voor me dochter & ook veel vraag gekregen naar wat alles precies is wat ik gebruik , perfecte kans om dus weer te gaan bloggen en niet heel mijn social media vol te kladderen met info dat staat zo saai bloggen dat is de beste oplossing & nog leuk ook.

Swaddles

DSC00543

Dit is hoe ik de doos binnenkreeg van mijn swaddles voor mijn dochter Feerozah ze zatten er opgerold in, super leuke printjes ik heb zelfs hello kitty gespot en blauwe tinten & kleuren natuurlijk ook voor de jongens ”mama’s” to be.

Hoeveel kost een swanddle?

Het ligt aan de hoeveelheid maar ik was in de sale 34-, kwijt voor 3. ik denk dat het voor een pak van 4 zonder sale al gauw oploopt tot 50 -,,maar ze zijn de prijs ook helemaal waard je hebt geen extra hydrofiele nodig ze dienen namelijk voor alles.

Waarvoor kan ik de swaddles gebruiken?

  • Inbakkerdoek.

howtoeasyswaddle

  • Spuugdoek.
  • Kinderwagen cover.

Kourtney Kardashian takes Penelope Scotland Disick out in West Hollywood( Celeb met een swaddle)

  • Over de comode.
  • In de kinderwagen.
  • Voor op het bed.
  • Als cover tijdens borstvoeding.

En ga zo maar verder , super doeken dus!

DSC00535

verkrijgbaar met het grootste assortiment: http://www.ijsbeertje.com/

Hope you enjoy!!

Stay tuned,

Oum Feerozah.

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. fatimatisch opstandje

     /  3 januari 2014

    MashaAllah wel echt handig ja ik ga kijke hoeveel ze hier zijn..

    Beantwoorden
  2. bientje013

     /  4 januari 2014

    Leuk artikel!
    Ik vind ze voor nu toch te duur. Ik gebruik de hydrofiele luiers niet zo vaak.
    Misschien als ze wat ouder is

    Beantwoorden

Geef een reactie

