You are more beautiful than you think

Asalaam Alaykoum,
foto (3)
Lieve lezers,
Vandaag wil ik een onderwerp aan het licht brengen, een onderwerp dat wij vrouwen wel kennen onzekerheid!
Ik kamp er zelf vaak mee ik zie dingen die me opvallen aan mezelf dit is niet mooi , en dit niet en dit oh Pff & dit is het allerergste.
Ten eerste wil ik zeggen en ook tegen mezelf dat hoe we eruit zien in welke manier dan ook uniek is , Allah soebhana Wa ta’la heeft ons geschapen , en met zijn wijsheid erachter en erbij onze persoonlijkheid, onzekerheid is iets dat wij vaak allemaal wel hebben , wat zullen ze wel niet van me denken , of nog beter gezegd wat zal me man wel niet van me denken.. Vind hij me wel mooi?
Ja maar wat dan.. En hoe kom je daar zo subtiel mogelijk achter?
Hoe zie ik mezelf ? Hoe zien vaak onzekere vrouwen zichzelf lang geleden zag ik dit filmpje van Dove & ik dacht we zien onzelf niet zoals de wereld ons ziet , voordat ik verderga over een goede truc om hier achter te komen, wil ik graag dat jullie dit filmpje bekijken, in shaa Allah.

Zie je wel, we zijn helemaal niet zo als we denken dat we zijn, of eruit zien de beste manier om te weten hoe je bent, dat is door het aan iemand te vragen vooral als het om uiterlijk gaat!
Hoe doe je dat je man vragen , hoe hij/ of hun Over je denken!
Ik heb een leuk idee!
Benodigdheden:
  • Papier
  • Pen
  • Schaar
  • Dobbelstenen
In dit geval heb ik geen dobbelstenen, maar ik kan wel een voorbeeld toelichten,
Met vragen zoals:
  • Wat vind je het mooist aan mij.
  • Wat mag ik of kan ik aan mezelf verbeteren.
  • Wat is mijn beste eigenschap
  • in wat voor outfit zie je mij het liefst?
Maar je kan als extra’s (voor in het huwelijk) ook doe opdrachten doen:
  • Kus mij.
  • Complimenteer mij.

Gebruiksaanwijzing:

2 dobbelstenen, degene die het hoogst gooit mag beginnen , en dan volgt het kaartjes pakken om & om! ( als vervanging van dobbelstenen kan je ook steen papier, schaar doen!)

Je kan het zelf helemaal invullen & je man kan ook vragen verzinnen ! Samen met jou! En dan heb je ook nog eens een leuke avond.

foto (2)
Ik wou er nog even bij zeggen , hoe je jezelf ziet is ook wat je uitstraalt , je bent een parel je bent bijzonder & Uniek op je eigen manier je bent zoveel een zus ( van een ukthi fi Deen) of van je broer/zus/je , een Moeder, een Vrouw, een Dochter!
Je hoeft nergens voor onzeker te zijn, en als iemand je complimenteert zeg dan niet nee ik ben niet mooi , nee ik kan dit niet goed , zeg gewoon dankjewel niemand zal je complimenteren zonder dat ze het menen!
You Are beautifull .
Keep that in mind!
Loves,
Oum Fee.
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Oem Sohayb

     /  18 september 2013

    Assalamoe 3alaykoem Lieverd

    Baraka Allahoe Fiekie
    Je hebt helemaal gelijk,
    Ik heb dat soms ook dat ik me heel erg onzeker voel enz…

    Maar die filmpje heeft me echt aan t denken gezet|
    Al7amdolillah voor alles, niemand is perfect Behalve Allah Soeb7anah

    Love The Way I am
    Wa Al7amdolillah

    Wa assalamoe 3alaykoem

    Beantwoorden
  2. amima

     /  27 september 2013

    Ow wat een leuk idee!
    Bedankt

    Beantwoorden
  3. Oum Ilyas

     /  30 juli 2014

    Salaam aleikum wa rahmatullahi wa barakatuh

    Allah Subhanahu Wa Ta’ala kijkt niet naar ons uiterlijk, ons gewicht, onze outfit (wel bedekking natuurlijk), … en toch maken we ons om die dingen veel vaker zorgen om dan om ons innerlijk, terwijl het andersom zou moeten zijn astaghfirullah. Insha’Allah zet je met je mooie woorden veel vrouwen aan het denken; voor mij was het in ieder geval een goede reminder barak Allahu fieki.

    Ma’a Salama.

    Beantwoorden

Geef een reactie

